tisdag 7 februari 2017

ANDRA RÖSTEN

vidare hatar jag hett och innerligt att vemsomhelst blivit "DJ" helt jävla plötsligt, vad är det med det här landet? alla fittluder på donken sedan, småbrudar som luktar kiss, blattar på dansgolvet som beter sig som värsta apflocken genom att dansa med sina kusiner och med armarna åt alla möjliga håll, och sedan, den nakna personen i omklädningsrummet, det finns alltid en naken person i omklädningsrummet, alltid, sluta äckla dig ditt äckliga äckelpäckel, vill inte se en kuk till i hela mitt liv, inte ens min egen, hatar också muslimer/sandapor som inte äter gris och bara är krångliga jävla neurotiker och avgudadyrkare och allt vad TV4 heter, reklamen, Martin Lamell, Agneta Flodin, Jenny Strömmingstedt m.fl. får mig att tappa tron om mänskligheten, men det det värsta avskrädet är alla jönsar som går med uppvikt mössa inomhus och ser ut som nån jävla fiskare som inte fått napp, eller folk som inte kan skriva riktiga ord utan måste skriva förkortningar på allt hela tiden, GFY! personer eller folk eller djur med halsdukar på sig inomhus, dra åt helvete!!! invandrare som luktar matos, förspelstjejer, City gross-pundare som köper allt i industriförpackningar, 12 kilo Corned beef till lilla dräggfamiljen, vuxna människor som dricker mjölk och människor med bajsansikten, alltså foundation i för mörk ton utsvettat i hela ansiktet vilket gör att det ser ut som att de ramlat med ansiktet först i en hög med skit, dom ska ramla i en hög med skit - sen dö, människor som inte inser att deras ögonbryn ser ut som ett helvete ska dö, afghaner med unibrowns och White Thrash, body builders etc., hatar när folk som döper sina barn till Kendra, Texas, Lexus, Nero, Vilda, Vilde, Texas, Dallas, Detroit, Malcolm, Sture, Dante, Matisse, Sture, Viggo, Loke, Ymer, Tindra, Jasmina, Chanell, Zeke Varg, Jack Aston Dumbledore, Truls, Hedda, Kemin, Leonell, Novalie, Naomi, Sofie, Nicole, Nocole, Luna, Charald, Linne, Bomull, Henna, Pissluder, listan kan göras oändlig, period! och alla fula människor som raggar på snygga, tjänstemän som använder varuhissen bara för att den går lite lite fortare, stör mig extremt mycket på snubbar som använder sig utav båda händerna när de dricker, så jävla efterblivet, eller på folk som är för dåliga på att kasta sten eller gör en stor grop i mitten på smörpaketet, för i helvete! kan inte folk ta smör runt om gropen, vidare alla bloggare, emos, ovårdade människor, rödingar, judar allmänt och lika rösträtt, personer (läs tjejer) som trycker på knappen vid övergångsstället och bara går över så det blir rött för bilisterna när personen (i folkmun kallad knapphora), redan är på andar sidan gatan, när folk inte ser mig och ger mig en armbåge i ansiktet eller när man inte har tvättat håret, människor som är långsamma, sätt fart för fan, dessa irriterande jävla as med bror duktig-komplex som påpekar saker bara för att tillfredsställa sina egna perversa sadistiska helveteslustar över att veta bäst, sådana människor borde skickas till på läger så de får koncentrera sig lite och förhoppningsvis stannar de där, dom sämsta av dom sämsta, folk som köper hela sin inredning på Biltema, Jysk, Rusta och en ball platt tv av märket Marantz på Jula och sen ska visa det för alla som att dom var miljonärer, påfallande ofta brukar det ligga saker som det står ByggMax på i hela hemmet, folk som styrs av njutning irriterar mig, retar mig som fan på att julhelgen ligger så kukigt i år med minsta möjliga ledighet eller när sista beställningen ringer tre minuter efter man precis fått in en ny öl, hela vardagen är ett skämt som ingen fattar, som när folk inte kan hyvla ost utan att det blir en skidbacke, folk som ”myser” hela tiden och tycker att allt de gör är så ”mysigt”, eller hjälplösa miffon som parkerar bilen så nära gymmet som det bara går, vuxna som går runt med reflexväst, där kan man snacka om riskkalkylerande mellanmjölksdrickare, för övrigt så uppdaterar jag ytterligare min lista med något så vidrigt som scouter, alla tycker dom är så jävla trevliga, sunda och hjälpsamma, för mig är dom en grupp individer som tvingats ihop då de blivit utstötta i det vanliga samhället, dom scouter jag vågat närma mig har alla varit latenta "psykfall" utan vänner eller kompisar i skolan, så dom har helt enkelt tvingats ihop till det sektliknande fenomen som en scoutförening är, dessutom litar jag inte ett skit på dom då de har sina hemliga koder, signaler och språk, dessutom får psykfallen bära kniv utan att någon ifrågasätter dom, väldigt suspekt grupp som gör mig mörkrädd, möter man några när man är ute och går så får man alltid obehagliga mordiska blickar, kusligt…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar